تعداد پروازهای فرودگاه ایرانشهر افزایش یافت

فرماندار ایرانشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و به منظور رفاه حال شهروندان پروازهای این شهرستان از ۲ پرواز به سه پرواز در هفته افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانی فرماندار ایرانشهر اظهارداشت: با هدف تسهیل در تردد مردم منطقه و پزشکان، اساتید دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران در راستای رفاه حال مسافران یک پرواز دیگر به پروازهای این شهرستان اضافه شد.

او بیان کرد: تا کنون در هفته ۲ پرواز در روزهای شنبه و پنجشنبه از ایرانشهر به تهران و برعکس صورت می گرفته که با پیگیری‌های انجام شده یک پرواز دیگر در روز دوشنبه به این شهرستان اضافه شد.

فرماندار ایرانشهر گفت: شرکت هواپیمایی پارس ایر از دوشنبه ۱۴ تیر یک پرواز مستقیم در مسیر تهران - ایرانشهر و برعکس با هواپیمای ۴٧ نفره برقرار می‌کند.

او افزود: با توجه به جایگاه استراتژیک ایرانشهر بعنوان مرکز بلوچستان و ظرفیت های جغرافیایی،فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و دانشگاهی جنوب سیستان و بلوچستان افزایش تعداد پروازها می‌تواند خیلی از مشکلات تردد افراد را برطرف کند.

شعبانی گفت: استمرار و افزایش پروازها مشروط به استقبال مردم خواهد بود که می‌طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم جنوب استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار