دمای هوا در نقاط مختلف کرمانشاه ثابت است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بیشینه دمای ۴۷ درجه‌ای سومار طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : دمای هوا در نقاط مختلف استان تا روز شنبه هفته آینده تغییر چندانی نخواهد کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی روز‌های پایانی هفته‌جاری، گفت : طبق تحلیلی که صبح امروز از داده‌های هواشناسی استان داشتیم هوای استان تا اوایل هفته آینده صاف تا کمی ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

او گفت : وزش باد از امروز چهارشنبه تا روز جمعه به خصوص در ساعاتی از بعدازظهر از نمود بیشتری برخوردار است در این شرایط علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است در نواحی مرزی با غبار نسبتا رقیق هم همراه باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: دمای هوا در نقاط مختلف استان تا روز شنبه هفته آینده تغییر چندانی نخواهد کرد.

او دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۹ و حداکثر ۲۹ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.