آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح در سه راهی شرف آباد کرمان

شهردار کرمان گفت: کار ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی امروز در شهر کرمان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،عالم زاده، شهردار کرمان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی در سه راهی شرف آباد شهر کرمان قرار دارد و به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ساخته می‌شود.

 عالم‌زاده افزود: پارسال مطالعات تکمیلی رینگ دور شهر کرمان انجام شد و این پروژه جزو اولویت‌ها قرار گرفت و با توجه به حساسیت ترافیکی طرح در آغاز عملیات اجرایی پروژه تأخیر داشتیم و سپس طرح پروژه در شورای ترافیک استان به تصویب رسید و مورد تأیید قرار گرفته است.

رضا سنجری مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کرمان نیز با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید زنگی‌آبادی یک تقاطع بسیار مهم است افزود: در این پل ۱۷۸ شمع ایجاد می‌شود که بین ۳۸ تا ۴۰ متر ارتفاع دارد و بیش از ۵ هزار متر مربع مساحت پل است که بیش از ۲۰۰ عدد سگمنت بزرگ بتنی روی آن نصب می‌شود.

او با بیان اینکه از سال ۹۴ طرح های‌عمرانی شهر کرمان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا می‌شود گفت: در آن سال بالغ بر ۷۰ درصد نیرو‌های قرارگاه غیربومی بودند و امروز بیش از ۷۰ درصد نیرو‌ها با انتقال دانش و تکنولوژی بومی شده‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار