رکوردشکنی شرکت هرمزگانی این بار در تولید فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از افزایش ۲۲ درصدی تولید تختال در این شرکت خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،عطالله معروفخانی ،مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ثبت رکورد جدیدی در تولید تختال گفت: از ابتدای امسال تاکنون تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان ۲۲ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

معروفخانی با اشاره به تولید ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تن تختال در این شرکت افزود: هدف شرکت فولاد هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن فولاد است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: تختال یک ماده اولیه برای بسیاری از شرکت‌های فولادی محسوب می‌شود که در نهایت به مصرف صنایع بزرگی چون خودرو سازی، لوازم خانگی، کشتی سازی، نفت و گاز می‌رسد.

معروفخانی محصول این شرکت در خاورمیانه را جزو با کیفیت‌ترین تختال‌ها دانست و افزود:  ۹۸ و ۷۴ صدم درصد تختال‌های تولیدی سالم و ۹۹ و ۷ دهم درصد ذوب‌های تولیدی مطابق با سفارش مشتری است.

 او با اشاره به افزایش ۱۶درصد‌ی تولید آهن اسفنجی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶۷ هزار و ۵۸۵ تن آهن اسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان تولید شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از افزایش فروش در بازار‌های داخلی و صادراتی خبرداد و گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه در حوزه فروش داخلی و صادراتی مجموعاً ۱۴ درصد افزایش را در تناژ به دست آوردیم.

معروفخانی افزود: در شرکت فولاد هرمزگان برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای خبر / ز

برچسب ها: فولاد ، تختال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.