یورو ۲۰۲۰؛

آیا اسپانیا می‌تواند رکورد بیشترین برد در جام ملت‌های اروپا را بشکند؟

تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه شکستن یک رکورد در جام ملت‌های اروپا است.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) می‌تواند رکوردی که در دست ژرمن‌ها است را بشکند. تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه E با تیم‌های لهستان، سوئد و اسلواکی همگروه بود. اسپانیایی‌ها در اولین دیدار خود مقابل تیم ملی سوئد با نتیجه تساوی متوقف شدند. تیم ملی فوتبال اسپانیا در دومین دیدار خود در این گروه با نتیجه یک بر یک به نتیجه تساوی رضایت داد، اما شاگردان انریکه در آخرین دیدار گروهی خود مقابل اسلواکی با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پیروز شدند و با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کردند.  

تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به تیم سرسختی به نام کرواسی برخورد کرد. دیدار این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی شد، اما در وقت‌های اضافه اسپانیا با به ثمر رساندن ۲ گل و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ در این دیدار پیروز شد.

شاگردان انریکه در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ملی سوئیس بروند. سوئیسی که در مرحله یک هشتم نهایی، قهرمان جهان (فرانسه) را شکست داد و به همه نشان داد تیم سرسختی در این رقابت‌ها است.

اسپانیایی‌ها با کسب ۲ پیروزی در این رقابت‌ها به رکورد بیشترین برد که در دست ژرمن‌ها است می‌رسند. ژرمن با کسب ۲۹ پیروزی در جام ملت‌های اروپا، رکورد دار هستند، اما تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر از دور رقابت‌ها کنار رفت و این یک فرصت طلایی برای اسپانیایی‌ها است که به این رکورد برسند. اسپانیا بعد از ژرمن‌ها با ۲۷ برد در رده دوم برترین تیم این رقابت‌ها از این حیث است.

۱۰ تیم با بیشترین برد در مسابقات جام ملت‌های اروپا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار