نماینده اردبیل با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران گفت: آقای روحانی! برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست در دوم تیر ماه و فوت دو خبرنگار و مصدومین چند تن گفت: آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید؛ وضعیت فجیع آب و هوای کلانشهرها، ناتوانی در حفظ گونه‌های نادر حیوانی، مظلومیت و به شهادت رسیدن محیط‌بانان و جنگل‌سوزی‌ها گوشه‌ای از هنر مدیریتی آقای کلانتری است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اگر کوچکترین اعتنایی نسبت به مسئولیت‌پذیری داشت، سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد.

بدری اظهار کرد: افکار عمومی به ویژه رسانه ها از این اتفاق آزرده شده‌اند. حداقل انتظار این بود که ضمن عذرخواهی و همدردی دولت، مسببان بی‌تدبیری آشکار را بازخواست شوند.

این نماینده تصریح کرد: آقای روحانی!  آقای کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و معاون شما نه تنها موضوع را شفاف نکرد بلکه با رفتارهای خارج از عرف و اظهارهایش نمک به زخم پاشید. شاید انتظار ما زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
گرچه دولت روحانی الحمدالله داره تمام میشه
ولی اگر اخراج بشه
لااقل درس عبرتی برای بقیه بشه
ایا فرزندان خودتت هم سوار بر این اتوبوس نقص فنی و راننده بی کفایت میکردی !!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کلانتری از نام شهید کلانتری که 180 درجه از لحاظ فکری و عقیدتی با ایشان فرق داشت ، سوء استفاده کرده و سالهای متمادی است که با سوء مدیریتش ضررهای جبران ناپذیری را به کشور و مردم تحمیل نموده است و شایسته است که هرچه زودتر به مدیریت نداشته است پایان بدهند و کشور و مردم را از بی تدبیری وی خلاص نمایند.
آخرین اخبار