مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ثبت نام دیابتی‌ها برای دریافت انسولین قلمی تا ۲۰ تیر ماه تمدید شد.

سینا باغچه‌ای مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طرح ثبت نام بیماران دیابتی تا ۲۰ تیر ماه تمدید شده و پس از اتمام موعد مقرر توزیع دارو صرفاً به بیماران ثبت شده در این سامانه صورت می‌گیرد.

باغچه‌ای افزود: بیماران دیابتی مصرف کننده هر چه زودتر شخصاً و یا توسط همراه بیمار به واحد دیابت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی (درمانگاه تخصصی) بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد واقع در بلوار پرستار مراجعه کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این طرح اطلاعات تمامی بیماران مصرف کننده انسولین قلمی ثبت و حواله انسولین بدون درج داروخانه صادر می‌شود، در نتیجه بیمار هر ماه با در دست داشتن نسخه دارویی و مراجعه به داروخانه محدوده سکونت می‌تواند نسبت به دریافت سهمیه انسولین خود اقدام نماید.

او اذعان کرد: از قابلیت‌های مهم این سامانه عدم امکان ثبت سهمیه تکراری برای یک کدملی به طور همزمان در دو دانشگاه علوم پزشکی استان است.

باغچه‌ای خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت پذیرفته نیازی به مراجعه «بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت» به مراکز دیابت نیست و بیماران صرفاً با مراجعه به سامانه مدیریت بیماری‌های نادر (https://rda.behdasht.gov.ir) می‌توانند از ثبت کدملی و صحت اطلاعات درج شده خود اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.