بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی خلخال در حال تکمیل است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر عملیات احداث بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی در خلخال در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر عملیات احداث جدا کننده مسیر رفت و برگشت بزرگراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیمانکار واگذار شده و درحال اجراست.

او افزود: این بزرگراه، به طول ۳ کیلومتر از خلخال تا خوجین و تا سه راهی منطقه گردشگری ازناو در نظر گرفته شده است و در حال حاضر عملیات احداث قسمت جداکننده دو مسیر به پیمانکار واگذار شده است و طی زمانبندی، تا پایان شهریور ماه باید به اتمام برسد.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال تصریح کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه، تخصیص یافته است و در مسیر اجرا ۳ بریدگی نیز در داخل روستای خوجین برای این بزرگراه پیش ‎بینی شده است.

خسروی در خصوص امکان اجرای مسیر دوچرخه سواری در کنار این بزرگراه گفت: در آینده در صورت انجام مطالعات و ابلاغ از سوی مراجع بالادستی، منعی برای اجرا وجود ندارد و هدف اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فقط و فقط بالا بردن ایمنی مسیر‌های دسترسی است، ولی در حال حاضر فقط اجرای جدا کننده به ما ابلاغ شده است و حتی در خصوص اینکه در داخل جدا کننده‌ها روشنایی و یا فضای سبز اجرا شود هم چیزی به ما اعلام نشده است.

او از مراحل پایانی نصب باسکول در ورودی روستای مجره خبر داد و بیان کرد: به زودی برای کنترل تناژ بار دستگاه ‎های سنگین توسط پلیس راه، این باسکول به بهره ‎برداری رسیده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام، حجم زیادی از تخلفات اضافه بار کامیون‌ها در مسیر جاده‌های خلخال که منجر به تخریب این جاده‌ها شده‌اند، کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.