فعال سیاسی اصولگرا درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم توضیح داد.

الهام امین زاده مشاور حقوقی دولت یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: رفع موانع کسب و کار و تولید و صادرات باید در دستور کار سریع دولت قرار بگیرد؛ این موانع می‌تواند اعم از موانع حقوقی و قانونی باشد و راه‌حل مشکلاتی که فعالان اقتصادی رو در روی خود دارند.

او با اشاره به  تشکیل کابینه فراجناحی توسط سید ابراهیم رئیسی هم ادامه داد: اگر اولویت همه افرادی که در کابینه حضور دارند منافع ملی و رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها باشد چنین کابینه‌ای محتمل بوده و در مسیر هم افزایی قدم بر خواهد داشت؛ در غیر اینصورت اگر صرفا منافع حزبی و جناحی مد نظر قرار گیرد آسیب زا خواهد بود.

امین زاده افزود: ما می‌توانیم از میان افراد متخصص و متعهد که تجربه لازم را در زمینه اداره یک وزارتخانه دارند بدون توجه به حزب و گرایش سیاسی آنها انتخاب کنیم. ما افراد بسیاری را داریم که منافع ملی و خدمت به مردم برایشان در اولویت قرار دارد. چنین افرادی اگر کنار هم قرار بگیرند می‌توانند به بهترین نحو به کشور خدمت کنند.

مشاور حقوقی دولت یازدهم در پایان گفت: آقای رئیسی از همان روز اول اعلام کرد که به صورت مستقل وارد عرصه رقابت شده است و در حوزه انتخاب همکاران‌شان در دولت سیزدهم به صورت مستقل و با محور قرار دادن شایسته سالاری عمل خواهد کرد و ما امیدواریم که فارغ از سهم خواهی‌ها کابینه را تشکیل دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۰
درست مثل دولت دوازدهم - گربه ادارات هم عوض شد ...
آخرین اخبار