از ابتدای امسال تاکنون تماس مردم با سامانه دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) پلیس در چهارمحال و بختیاری ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ خسرو نجفی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون تماس مردم با سامانه دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) پلیس در استان ۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در سه ماه نخست امسال هشت هزار ۲۱۹ تماس و پیام در قالب تماس‌های قابل رسیدگی، مشاوره و مزاحمت تلفنی از سوی شهروندان در خصوص انتقاد یا تقدیر از عملکرد پلیس و درخواست و پیشنهاد به سامانه ۱۹۷ ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


نجفی اضافه کرد: تعداد تماس و پیام‌های انتقادی از عملکرد پلیس ۳۳ درصد کاهش و تعداد پیام‌های تقدیر ۳۰ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه پارسال ۳۱ هزار و ۱۵۰ پیام به این سامانه ارسال شد، ادامه داد: گزارش‌های مردمی در بهبود عملکرد پلیس نقش مهمی دارد.

نجفی اضافه کرد: مرکز نظارت همگانی ناجا در راستای تحقق اصل هشتم قانون نظارت مردم بر کار دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی از سال ۱۳۷۹ با دستور فرماندهی ناجا در تابعیت بازرسی کل ناجا تشکیل شده است.

او ادامه داد: این مرکز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های مردمی در خصوص مشکلات، درخواست‌ها، شکایت‌ها و تقدیر‌ها از نیروی انتظامی است و قبل از شیوع کرونا نیز هفته‌ای یکبار فرمانده انتظامی و روسای و معاونان پلیس استان در این سامانه حاضر می‌شدند و درخواست و پیشنهادات مردم را رسیدگی می‌کردند.

نجفی گفت: تمام مردم می‌توانند در تماس با شماره ۱۹۷ هرگونه نظرات و پیشنهاد خود را با مسوولان انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید از شهرستان فارسان میدان ۲۲بهمن خیابان توحید کوچه ۳۳ مزاحم شدم راستش توی روز روشن دونفر هستند میان وسط کوچه شیشه مصرف میکنن و به شدت اطراف ما مثل نقل و نخودچی مواد مخدر میفروشن چرا جلو گیری نمی کنید
آخرین اخبار