تیم فوتبال رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی ممکن است برای جذب ۵ بازیکن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را بدون به دست آوردن هیچ جامی به پایان رساند. آخرین باری که کهکشانی‌ها یک فصل را بدون قهرمانی سپری کردند، فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ بود.  

این نتایج ضعیف باعث شد که زیدان از رئال مادرید جدا شود و کارلتو آنچلوتی بار دیگر سکان هدایت این تیم را به دست بگیرد. با بازگشت آنچلوتی به نیمکت سرمربیگری رئال مادرید، می‌توان شاهد تغییرات زیادی در این تیم طی ۲ ماه آینده بود.  

با جدایی سرخیو راموس، فصل آینده می‌تواند یک امتحان برای رئال مادرید باشد، زیرا علاوه بر این که او یک مدافع موفق است، رهبری تیم را هم برعهده داشت و پیدا کردن جایگزینی مناسب برای او کار آسانی نیست. علاوه بر این چند بازیکن دیگر ممکن است در نقل و انتقالات رئال مادرید را ترک کنند.  

به هر حال جذب چند بازیکن جدید توسط رئال مادرید قطعی است و در این گزارش قصد داریم به گزینه‌های نقل و انتقالاتی مدنظر باشگاه رئال بپردازیم.  

۱- کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) 

کیلیان امباپه اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان است.  قرارداد فعلی او با پاری سن ژرمن تابستان سال آینده به پایان می‌رسد، اما باشگاه فرانسوی در تلاش است تا قرارداد او را تمدید کند.  

بدون شک امباپه یک خرید پر سر و صدا برای رئال مادرید خواهد بود.  اگر او از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن خودداری کند، باشگاه فرانسوی مجبور می‌شود همین امسال او را بفروشد.  

 او یک فصل درخشان را تجربه کرد و در ۴۷ بازی، ۴۲ گل به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل داد.

۲- پابلو سارابیا (پاری سن ژرمن) 

رئال مادرید در تابستان امسال برای بازگرداندن بازیکن سابق خود، پابلو سارابیا تلاش می‌کند. وینگر پاری سن ژرمن در آکادمی رئال مادرید پرورش یافت، اما نتوانست به تیم اصلی رئال مادرید راه یابد. او در ادامه به ختافه و سویا پیوست و در این تیم‌ها توانست خود را به عنوان یک وینگر معتبر معرفی کند.  

او در تابستان سال ۲۰۱۹ به پاری سن ژرمن پیوست. سارابیا برابر اسلواکی عملکرد درخشانی برای اسپانیا به نمایش گذاشت و در بازی‌های ملی اسپانیا به یک بازی ثابت تبدیل شد.

روند فعلی وینگر‌های رئال مادرید خیلی متناقض است.  وینیسیوس جونیور، رودریگو، مارکو آسنسیو و حتی ادن هازارد نتوانسته اند برای مدت قابل توجهی عملکرد مناسبی داشته باشند. سارابیا می‌تواند حضور موثری در جناحین رئال مادرید داشته باشد و جذب او برخلاف کیلیان امباپه هزینه بر نخواهد بود.  

۳- وسلی فوفانا (لسترسیتی) 

رئال مادرید قبل از یورو ۲۰۲۰، داوید آلابا را با انتقالی آزاد به خدمت گرفت. باید دید این بازیکن اتریشی در کدام پُست برای کهکشانی‌ها به میدان می‌رود، زیرا او توانایی بازی در پُست‌های هافبک دفاعی، دفاع میانی و دفاع چپ را دارد.  

سرخیو راموس رئال مادرید را ترک کرده و امکان جدایی رافائل واران نیز وجود دارد. با این شرایط رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی باید یک مدافع میانی باکیفیت به خدمت بگیرد. از همین رو رئال مادرید وسلی فوفانا، مدافع میانی جوان لسترسیتی را زیر نظر دارد. این بازیکن ۲۰ ساله در تابستان سال گذشته به لسترسیتی پیوست و به سرعت خودش را در این تیم اثبات کرد.  

او به لسترسیتی کمک کرد تا قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد و در لیگ برتر به رده پنجم برسد. فوفانا یکی از دیگر بازیکنانی است که توجه کارلتو آنچلوتی زمانی که هدایت اورتون را بر عهده داشت، به خود جلب کرد.  

با این حال فوفانا تا سال ۲۰۲۵ با لسترسیتی قرارداد دارد و رئال مادرید برای جذب او باید هزینه زیادی صرف کند.  

۴- لوئیز آلبرتو (لاتزیو) 

در شرایطی که بازیکنانی مانند دنی سبایوس و ایسکو آینده نامشخصی دارند، رئال مادرید برای تقویت ترکیب خود باید هافبک‌های با کیفیتی را به خدمت بگیرد. لوئیز آلبرتو، هافبک لاتزیو دیگر بازیکنی است که با انتقال به رئال مادرید در ارتباط است.

آلبرتو از سال ۲۰۱۶ که از لیورپول به لاتزیو نقل مکان کرد، زندگی حرفه‌ای خود را احیا کرده است. او در ۵ فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت تیمش بوده و در ۱۷۵ بازی که به میدان رفته است، ۳۵ گل به ثمر رسانده و ۴۸ پاس گل داده است.

گفته می‌شود که این بازیکن ۲۸ ساله می‌خواهد به باشگاه بزرگتری برود و رئال مادرید او را زیر نظر دارد. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب این بازیکن با رئال مادرید رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


۵- تانگوی اندومبله (تاتنهام)

لوکا مودریچ به دلیل شرایط سنی‌اش، در پایان دوران اوج خود قرار دارد. البته این بازیکن ۳۵ ساله هنوز کارایی خود را از دست نداده، اما زمان زیادی تا ادامه حضور او در سانتیاگو برنابئو باقی نمانده است. تونی کروس هم سن بالایی دارد و وقت آن فرا رسیده که رئال مادرید جایگزین‌های جوانی برای این بازیکنان جذب کند.  

به همین دلیل اندومبله ۲۴ ساله مدنظر باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است و طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، آنچلوتی مشتاق به حضور این بازیکن در تیمش است. این بازیکن فرانسوی در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام هاتسپرز بود و فصل خوبی را پشت سر گذاشت.  

آنچلوتی از زمان هدایت اورتون، علاقه زیادی به سبک اندومبله داشته است. او می‌خواهد اندومبله را با هزینه‌ای کمتر از پل پوگبا به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار