وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط ورزشکاران کشورمان قبل از آغاز رقابت‌های پارالمپیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد: شما (ملی پوشان) در ادوار مختلف حضور مقتدرانه‌ای در پارالمپیک داشته اید و همیشه شانس اول قهرمانی هستید. تلاش کردیم بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم. یقین داشته باشید همه تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط فراهم شود.

سلطانی‌فر درباره مشکلات این رشته خاطرنشان کرد: در زمینه حقوق ورزشکاران قول می‌دهیم اقدامات موثری انجام شود. امیدوارم ورزشکاران در توکیو عملکرد خوبی داشته باشند و موجبات شادی مردم را فراهم کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ارقام مربوط به جوایز و پاداش قهرمانان از قبل تصویب شده است و نمی‌توانم در این باره قولی بدهم. یقین داشته باشید هیچ کم و کسری نخواهید داشت. در مورد پاداش‌هایی هم که مطرح شده، مصوبه و دستورالعمل قانونی داریم و طبق آن عمل می‌کنیم. پاداش تیمی نصف انفرادی است و اینکه یک مقدار در مورد حقوق صندوق حمایت از قهرمانان برای شما تعدیلی باشد را پیگیری می‌کنیم.

سلطانی فر در پایان گفت: مسیر المپیک ۲۰۲۰ را از روی بازی‌های کشور‌های اسلامی در باکو طرح ریزی کردیم. بعد به مسابقات داخل سالن و بازی‌های آسیایی رسیدیم و حالا هم المپیک. امیدوارم با وجود شیوع کرونا ورزشکاران بتوانند موجبات شور و شعف مردم را در توکیو فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار