کمیته امداد منطقه یک یاسوج به‌منظور به‌کارگیری فرزندان مددجویان واجد شرایط، به کارفرمایان بسته‌های تشویقی ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این نهاد، به‌منظور به‌کارگیری و اشتغال فرزندان مددجویان واجد شرایط، به کارفرمایان بسته‌های تشویقی ارائه می‌دهد.
 
مصیب حیدری افزود: استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای اقشار نیازمند و مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

او بیان کرد: واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به‌منظور اشتغال پایدار مددجویان و فرزندان مددجوی مجرد اعم از دختر و پسر، همسر نوعروسان تحت حمایت به کارفرمایان و کارجویان جامعه هدف بسته‌های تشویقی پرداخت می‌کند.
 
او با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد منطقه یک یاسوج ۹۰ بسته تشویقی برای کارفرمایان در دستور کار دارد، گفت: از جمله بسته‌های تشویقی این نهاد پرداخت حق‌الزحمه به کارفرمایان است که به ازای به‌کارگیری هر نفر یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند.

حیدری بیان کرد: کارفرمایان در ازای به‌کارگماری هر نفر از مددجویان با پرداخت حداقل حقوق مصوب اداره کار و بیمه مددجو، از وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد چهار درصد بهره‌مند می‌شوند.
 
او افزود: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ـ بسته به ضریب محرومیت منطقه ـ از ۲۴ تا ۳۶ ماه از دیگر بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این بسته‌های تشویقی در ازای به‌کارگیری فرزندان مجرد مددجوی فارغ‌التحصیل و یا بازمانده از تحصیل، فرزندان پسر دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت و داشتن بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.