استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیت خود باید به وظایف محوله عمل کنند گفت: تغییر دولت نباید موجب بی‌انگیزگی در مدیران شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی با معاونان و مدیران ستادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیت خود باید به وظایف محوله عمل کنند اظهار داشت: تغییر دولت نباید موجب بی‌انگیزگی در مدیران شود.

او با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته با وجود مشکلات بودجه‌ای، تحریم‌ها و ... اقدامات خوبی در استان در بخش‌های مختلف صورت گرفته است، افزود: در طول این مدت بودجه عمرانی و جاری استان افزایش چشمگیری داشته است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: پروژه آبرسانی بن به بروجن در سال ۹۶ عملا تعطیل بود و بودجه ۴۰ میلیاردی این پروژه به علت عدم جذب به خزانه برگشت خورده بود، اما خوشبختانه این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بسیار بالایی دارد و حدود ۱۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری برای انتقال آب در این پروژه انجام شده و مشکل آبگیر نیز در حال مرتفع شدن است.

او با اشاره به پروژه راه آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد، ادامه داد: تاکنون برای این پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بحث زیرسازی آن در حال اتمام است.

عباسی در ادامه با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری احداث شده است، گفت: این اقدامات با وجود مشکلات اعتباری بسیار انجام شده و کار بسیار ارزشمندی است.

او افزود: در چهارمحال و بختیاری اجرای ۲۸ طرح جهش تولید به تصویب دولت رسیده است و طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور این استان در بحث تخصیص اعتبارات و تعداد طرح‌های جهش تولید رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

عباسی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیت خود باید به وظایف محوله عمل کنند، اضافه کرد: تغییر دولت نباید موجب بی‌انگیزگی در مدیران شود، بلکه باید در ایام باقی‌مانده تا پایان دولت جدی‌تر از گذشته ماموریت‌های محوله را دنبال کنند.

او با اشاره به اینکه مردم مسئولان را از روی عملکرد آن‌ها در طول دوره خدمت قضاوت خواهند کرد، یادآور شد: جمهوری اسلامی وابسته به شخص نیست و همه مسئولان وقتی در پستی قرار می‌گیرند باید تا آخرین لحظه مسئولیت به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

عباسی در پایان گفت: کم‌کاری برخی از مدیران ممکن است، بهانه‌ای برای فرصت‌طلبان باشد تا خدمات جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند، بنابراین نباید با سستی و کاهلی این فرصت را در اختیار فرصت‌طلبان قرار دهیم، مدیران در فرصت باقی‌مانده کار‌های نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار