سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:مسابقات قهرمانی ووشو جوانان زنجان در ۲ بخش ساندا و تالو پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امانی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی ووشو جوانان استان زنجان در ۲ بخش ساندا و تالو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و انجام تست کرونا از ورزشکاران، مربیان و داوران در آکادمی ووشو به میزبانی شهرستان زنجان برگزار شد.

او افزود: این مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های زنجان، خدابنده، خرمدره و ابهر در چهار وزن منفی ۴۸، منفی ۵۲، منفی ۵۶، منفی ۶۰ برگزار شد.

امانی ادامه داد: در وزن ۴۸ کیلوگرم فرشید قنبری مقام اول را کسب کرد و حسین قربانی دوم شد و محمد مهدی رمنون و عرفان محمدی حنیفه سوم شدند.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز مهدی عسگری مقام نخست را کسب کرد، امیرحسین قاسمی دوم شد و متین رضایی و اکبر ربیعی در جایگاه سوم ایستادند.

امانی افزود: در وزن ۵۶ کیلوگرم عرفان محمدی و مرتضی بیگدلی به تربیت دوم و سوم شدند و پارسا محبی و محمد مهدی شهرستانی جایگاه سوم را کسب کردند.

او گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل آقایی و امیر حسین قاسمی اول و دوم شدند و حسین یاوری و علیرضا نعمتی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان ادامه داد: ابولفضل قره باغی، امیرحسام بیگدلی و ایلیا محمدخانی نیز نفرات منتخب تالو شناخته شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.