مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان گفت: ۵ هزار روحانی تحت پوشش خدمات حوزه‌های علمیه قرار دارند که در میان این روحانیون علاقه‌مندان فعالیت هنری چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام علی حسینی‌فر مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان صبح امروز در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی، هنری حوزه هنری با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان در سنندج، اظهار کرد: انعقاد این تفاهم نامه زمینه همکاری میان حوزه هنری و این مرکز را فراهم خواهد کرد.

او گفت: حوزه هنری کردستان فعالیت‌های خوبی را در عرصه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی انجام داده است و بعنوان یکی از مراکز فعال و پویا در سطح استان نقش ارزنده‌ای را در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری استان ایفاء کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۵ هزار روحانی استان تحت پوشش خدمات حوزه‌های علمیه استان قرار دارند که در میان این روحانیون علاقه‌مندان فعالیت هنری چشمگیر است.

حسینی‌فر با قدردانی از اعلام آمادگی حوزه هنری در خصوص آموزش‌های تخصصی رشته‌های هنری افزود: امیدواریم تفاهم صورت گرفته با تولید آثار مناسب هنری، اقدامات و فعالیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی جامعه‌ای الگوی اسلامی در کشور را بدنبال داشته باشد.

گفتنی است؛ ایجاد هم افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر دو مجموعه در کنار تعامل، همکاری و مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای بهینه برنامه‌های فرهنگی وهنری، تبادل تجربیات، دانش و اطلاعات، حضور مؤثر و هدفمند طلاب، روحانیون و هنرمندان در جشنواره‌ها، برنامه‌ها و مسابقات مختلف هنری، تلاش در راستای ارتقاء سطح آگاهی جامعه با بهره‌گیری هنر دینی از نکات مورد توجه در انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.