امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ آزمون گروه ریاضی با هزار و ۶۱۲ داوطلب و علوم انسانی با هفت هزار و ۳۱۱ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ آزمون گروه ریاضی با هزار و ۶۱۲ داوطلب و علوم انسانی با هفت هزار و ۳۱۱ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

او افزود: برگزاری کنکور سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه از ۹ تا ۱۲ تیرماه جاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: این آزمون در ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد، بن، لردگان، اردل، کوهرنگ، خانمیرزا، بروجن، فارسان و کیار) با همکاری و مشارکت مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: فردا جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ نیز آزمون گروه علوم تجربی با ۹ هزار و ۳۱۰ متقاضی برگزار خواهد شد.

کریمی گفت: روز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ هم آزمون گروه زبان‌های خارجی با دو هزار و ۴۸۴ نفر متقاضی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او افزود: بر این اساس تعداد کل داوطلبین آزمون سراسری در استان چهارمحال و بختیاری ۲۲ هزار و ۵۹۴ نفر می‌باشد که بیشترین متقاضیان در گروه تجربی و کمترین تعداد شرکت کننده در زیر گروه ریاضی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار