مهدوی: تیم ملی فوتبال نباید حریفان خود را دست کم بگیرد/ ملی پوشان، با اقتدار به جام جهانی صعود می‌کنند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است و برایش فرقی نمی‌کند که چه قرعه‌ای نصیبش شود. در حال حاضر تیم‌های ملی سوریه، لبنان و امارات را نباید دست کم گرفت، اما تیم‌های کره جنوبی و عراق رقیبان اصلی ما هستند.  

او ادامه داد: ما توانستیم تیم ملی عراق را بعد از سال‌ها شکست بدهیم و تیم ملی کره جنوبی در این چند سال نتوانسته جلوی تیم ملی فوتبال کشورمان قد علم کند و به قول معروف گربه سیاه آن‌ها هستیم. همچنین سایر حریفان را نباید دست کم بگیریم و آن‌ها برای خودشان تدابیری اندیشیده اند. البته به نظرم تیم ملی فوتبال با اقتدار به جام جهانی راه می‌یابد و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و ما صعود به جام جهانی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.  

مهدوی گفت: من به همه این نوید را می‌دهم که مطمئن باشند به جام جهانی صعود خواهیم کرد و هیچ رقیبی هم دست کم نمی‌گیریم. در هر گروهی قرار می‌گرفتیم باز هم با اقتدار به جام جهانی می‌رفتیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار