رئیس فدراسیون چوگان درباره آخرین وضعیت این رشته توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم نوزایی، رئیس فدراسیون چوگان در حاشیه برگزاری لیگ برتر چوگان اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا، خدا را شکر ما طبق برنامه ریزی‌ از ابتدای امسال تاکنون توانستیم در چند مرحله مسابقات را برگزار کنیم. مسابقاتی که امروز برگزار شد، جام بهران بود که با حضور ۴ تیم در سطح هندی کاپ ۲ تا ۴ برگزار شد.

نوزایی افزود: تیم‌های قصر فیروزه، نیروی زمینی ارتش و خرگوش دره در این مسابقات شرکت کردند. بازی رده بندی امروز برگزار شد و بازی فینال فردا برگزار خواهد شد.

او درباره فعالیت‌های خود در فدراسیون چوگان و شرایط بانوان فعال در این رشته گفت: از زمانی که با ویروس کرونا مواجه شدیم، فعالیت‌های ما کمتر شد، اما در این مدت به برنامه‌های آموزشی به ویژه آموزش بانوان و برگزاری مسابقات در این بخش توجه بیشتری کردیم. قصد داریم یکی، ۲ هیئت استانی را هم امسال راه اندازی کنیم، زیرا شهر‌هایی که در رشته چوگان استعداد دارند باید هیئت استانی داشته باشند.

او در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی چوگان گفت: به احتمال زیاد بازی‌های منطقه‌ای در پاکستان برگزار می‌شود و ما تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات آماده می‌کنیم. امکان دارد به مدت یکی، ۲ ماه با بازیکنان و مربیان آرژانتینی اردو داشته باشیم تا بازیکنان تیم ملی ما با آن‌ها بازی کنند و به توانایی کامل برسند.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون چوگان در پاسخ به این سوال که حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از این فدراسیون چطور بوده، گفت: وزارت ورزش در حد توانش به ما کمک کرده است، اما کمک‌های وزارت برای ما کافی نیست و ما دنبال همکاری با بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم برنامه‌های خودمان را پیش ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار