مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق این قاره با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با برگزاری ۲ دیدار از گروه‌های G و H از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری شد. در این ۲ دیدار تیم‌های کشور‌های کره جنوبی و ژاپن با کسب پیروزی مسابقه خود را به اتمام رساندند.

ناگویا گرامپوس ۳ - راتچابوری صفر

گل‌های این بازی را ماتیوس، کاکیتانی و یاماساکی در دقایق ۵۰، ۷۳ و ۷۹ برای تیم ناگویا به ثمر رساندند. تیم ناگویا با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد. تیم راتچابوری تایلند نیز که چهارمین شکست متوالی خود را در این جام تجربه می‌کرد بدون امتیاز در قعر جدول گروه G قرار گرفت.

چونبوک موتورز ۹ - تامپینس روورز صفر

این بازی با نتیجه عجیب ۹ بر صفر به سود تیم چونبوک مقابل حریف سنگاپوری به اتمام رسید. تیم کره‌ای که نیمه اول بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به اتمام رسانده بود در نیمه دوم توانست با انجام یک بازی پر فشار حریف سنگاپوری خود را با شکستی سنگین مواجه کند و به این تیم ۶ گل بزند و بازی را با نتیجه ۹ بر صفر تمام کند.

تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با پیروزی در این بازی ۷ امتیازی شد و در صدر گروه خود بالا‌تر از تیم گامبا اوزاکا قرار گرفت. تیم تامپینس روورز نیز بدون امتیاز در قعر جدول گروه G قرار دارد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار