رئیس اداره میراث فرهنگی کازرون گفت: با حضور عنایت الله رحیمی فاز دوم اقامتگاه بومگردی مقدم در کازرون با بیش از ۱۱ هزار متر مربع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد جوکاری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کازرون با بیان اینکه امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور عنایت الله رحیمی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، فاز دوم اقامتگاه بومگردی مقدم افتتاح شد، اظهار کرد: کارآفرینی نقش اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیک شهرستان کازرون داشته و یکی از بهترین پیامد‌های اقتصادی آن اشتغال زایی در جامعه است و قادر است بخش اقتصادی این شهرستان را تسلی بخشد.

او ادامه داد: اقامتگاه بوم گردی مقدم با بیش از ۱۱ هزار متر مربع در بخش‌های نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی، پارک کودک، اقامت شب، سیاه چادر، آلاچیق، نمایشگاه گل، کافه بوک، کافی شاپ و پارکینگ فعال است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کازرون با بیان اینکه اقامتگاه بوم گردی مقدم موجب اشتغالزایی بیش از ۴۵ نفر را فراهم کرده است، تصریح کرد: این اقامتگاه مورد توجه مردم شهرستان و استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

 اقامتگاه بومگردی

جوکاری اضافه کرد: اقامتگاه بوم گردی مقدم با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و دریافت مجوز‌های ابتدایی از اداره میراث فرهنگی نقش بسیار مهمی در اقتصاد این شهرستان داشته است.

او گفت: همچنین امروز عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی از غرفه‌ها و کارگاه های صنایع دستی شهرستان کازرون، در رشته‌های ملکی دوزی، دولچه دوزی، خراطی، فیروزه‌کوبی، نمدمالی و گلیم بافی،  بازدید کردند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

کارگاه ملکی دوزی

کارگاه خراطی

کارگاه دولچه دوزی

سفر استاندار فارس به کازرون

استاندار در کازرون

بازدید از کارگاه ملکی دوزی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار