وزارت خارجه آمریکا در فهرست سالانه قاچاق انسان، نام کشورمان را در پایین‌ترین سطح این فهرست حفظ کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  وزارت خارجه آمریکا امروز (پنج‌شنبه) گزارش سالانه خود موسوم به «قاچاق انسان» را منتشر کرد و نام ایران را در پایین‌ترین سطح این لیست در زمینه مبارزه با قاچاق انسان قرار داد.

بنابراین نام ایران در بین کشور‌هایی که آمریکا مدعی است پایین‌ترین سطح مبارزه با قاچاق انسان را دارند قرار گرفته است.

در بخشی از این گزارش ادعا شده است: «ایران کم ترین ملاک‌ها را برای حذف قاچاق انسان در سیاست‌های خود داراست و حتی با شیوع ویروس کرونا و آثار احتمالی این بیماری نیز تلاش خاصی از سوی ایران در این زمینه انجام نمی‌شود به همین دلیل است که این کشور در میان کشور‌های سطح سوم فهرست باقی مانده‌  است.»

وزارت خارجه آمریکا همچنین در ادعا‌های بی‌اساسی ایران را به جذب کودک‌سرباز و آزار قربانیان قاچاق انسان متهم کرده و مدعی است: «ایران قادر نیست تا قربانیان قاچاق انسان را شناسایی و از آن‌ها محافظت لازم را به عمل آورد.»

در این لیست نام ۱۷ کشور در گروه «سطح سوم» طبقه‌بندی شده است که نام کشورمان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. «افغانستان، الجزیره، چین، اتیوپی، نیکاراگوئه، کره‌شمالی و روسیه» از جمله دیگر کشور‌های این سطح نام برده شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۱ تير ۱۴۰۰
امریکا رفته چین و روسیه هم تو فهرست جهان های سوم کزاشته اون اخرشو بخونین هخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۱ تير ۱۴۰۰
جوش نزن اقا مگه مهمه؟ قرار بده چیزی از ما کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
آمریکادرسربازهاش اززن استفاده میکندودرعراق دعوی این راداردکه برج دوقلوخراب شده وداعش دختران آمریکایی رابه عراق قاچاق میکندوتحت تعلیم قرارمیدهد.اگرامنیت توکشورش بودهمون اول برج دوقلوتجارت جهانی نمیریخت وحمله به کنگره راهم شاهدنبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
در مجامع جهانی از امریکا بخواهید کودکان را از قفس خارج و به خانواده هایشان بازگرداند و خسارت وارده رو جبران نماید . این کشور باید تضمین بدهد آزار و شکنجه مهاجران و قربانیان قاچاق انسان رو متوقف میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۰۰:۴۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو بقیه شو که بلدین
مثل این میمونه که ناظم مدرسه یه دانش اموز فعال و بطورعمد میفرسته ته صف تا اعصابشو و تمرکز شو بهم بریزه چون ازش خوشش نمیاد میگه من با تو حال نمیکنم دست خودم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
غلط میکنی کشور جنایتکار .غلط میکنی برای بقیه کشورها تعیین تکلیف میکنی
آخرین اخبار