سرمربی نساجی مازندران پس از شکست مقابل پیکان از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان از از سمت خود استعفا داد.

سرمربی نساجی مازندران گفت: از هواداران معذرت خواهی می‌کنم، چون جای بدی باختیم. به تیم خوب پیکان هم تبریک می‌گویم که سه امتیاز را گرفت. از بچه‌های خودمان هم تشکر می‌کنم و هیچ کدام کوتاهی نکردند.

او افزود: پیکان تا دقیقه ۲۵ بهتر از ما بود، اما در ادامه بازی متعادل شد. هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه داشتند، اما پیکان از یکی از آن‌ها استفاده کرد و به گل رسید. متاسفانه ما نتوانستیم در این بازی گل بزنیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم شرایطمان بهتر می‌شد و می‌توانستیم نفس راحتی بکشیم.

سرمربی نساجی گفت: از نظر من همه بچه‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، مقصر فقط خودم هستم و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

او در مورد داوری افزود: حرف‌های زیادی وجود دارد، اما بهتر است نگوییم. می‌دانستم این اتفاق می‌افتد، اما در مجموع به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

الهامی گفت: تا زمانی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود دیگر به نساجی بر نمی‌گردم، چون بیش از این نمی‌توانم کاری انجام دهم، بچه‌های ما بیش از اندازه تلاش می‌کنند، اما این دستمزدشان نیست. مدیران نساجی هم بهتر است دنبال مربی باشند که بتواند برای آن‌ها کاری انجام دهد. من تحمل این شرایط را ندارم.

او افزود: این همه سال زحمت کشیدم آبرو جمع کردم، اما با این شرایط تعارفی ندارم و دیگر بر نمی‌گردم. از تیم خوب نساجی و مدیران آن‌ها تشکر می‌کنم، اگر تا الان نتیجه حاصل نشده قطعاً مقصر من هستم.

الهامی گفت: نمی‌شود یک حکم را سه روزه بدهند اگر دوست دارید اتفاقاتی که خودتان می‌خواهید بیفتد دیگر چه نیازی به من و امثال تارتار وجود دارد، این کار‌ها دیگر از دست من مربی خارج است.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه وامدار هواداران مازندرانی هست، افزود: از آن‌ها خداحافظی می‌کنم اگر من اینجا نشسته باشم حق آن‌ها را نمی‌دهند. متاسفانه ۳ امتیاز را در کیسه خلیفه کرده و هدیه می‌کنند و با این شرایط ماندن من جایز نیست. روز گذشته می‌خواستم استعفا دهم، اما مدیران نساجی خواهش کردند که مقابل پیکان هم در نیمکت بنشینم.

سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: استعفای ساکت الهامی را قبول نخواهیم کرد.

او افزود: ساکت الهامی با تیم نساجی نتایج بسیار خوبی گرفته و ما چند هفته حساس را پیش رو داریم و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم بنابراین این مربی باید در جمع ما باقی بماند تا تیم نساجی بتواند با نتایج خوب در لیگ برتر ماندگار شود.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار