نیروی انتظامی قم موارد مطرح شده در فضای مجازی درباره فوت راننده خودروی قاچاق بر در اتوبان تهران - قم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به تازگی در فضای مجازی خبری دست به دست می شود که در آن علت فوت راننده خودروی قاچاق بر(شوتی) در اتوبان تهران - قم را تیراندازی عوامل پلیس عنوان کرده اند، موضوعی که واکنش های متفاوت کاربران را در پی داشته است.

روابط عمومی نیروی انتظامی قم در این باره اعلام کرد: ساعت ۱۷:۵۰ سوم تیرماه جاری عوامل ایست و بازرسی اتوبان تهران - قم حین انجام وظیفه به‌ یک دستگاه خودروی کاپرای قاچاق بر مشکوک و به‌ آن دستور ایست دادند.

بنابر این گزارش راننده خودروی مذکور با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به‌ فرار و با حرکت‌های مارپیچ و سبقت از سمت راست خودرو‌ها و نهایتا با دور زدن به‌ صورت خلاف جهت از حاشیه اتوبان قم اقدام به‌ بازگشت کرده بود که به‌ علت سرعت بیش از حد و برخورد با یک دستگاه هیوندای از خودرو به‌ بیرون پرتاب شده بود که بر اثر شدت جراحت‌های وارده فوت می‌کند.

در برخی از شبکه‌های اجتماعی و نیز اظهارنظر‌های غیرکارشناسی متاسفانه بعضی از اشخاص حقوقی علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان کرده اند که لازم به‌ توضیح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به‌ علت تصادف موید این مدعا می‌باشد.

 از این خودرو مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق کشف شده است. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار