برخورد صاعقه شدید با سقف خودرو، صحنه ای وحشتناک را در اتوبان خلق کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه وحشتناک برخورد صاعقه به یک خودرو در اتوبان را به تصویر می‌کشد.

ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم یک خودرو تهیه شده لحظه‌ای را که صاعقه به این خودرو برخورد می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس برخورد صاعقه به این خودروی شاسی بلند مشکی، شعله‌های آتش در دو طرف آن پدیدار می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این حادثه در تاریخ ۲۵ ژوئن و در نزدیکی «واوِرلی» در ایالت کانزاس رخ داد. در لحظه حادثه پنج نفر در داخل خودرو حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


برخورد صاعقه موجب وحشت و شوک راننده و مسافران خودرو شد. بنا به گزارش نیوزویک این پنج مسافر شامل یک دو کودک ۳ و ۲ ساله بودند. در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان خودرو آسیبی وارد نشد.

بنا به گفته "هابی"، این ویدئو را با دوربین داش‌کم خودروی خود تهیه کردند. پس از برخورد صاعقه، او ابتدا از سلامت جان افراد داخل خودرو مطمئن شد. بنا به گفته "هابی" خودرو خاموش شده و در دنده گیر کرده بود و آن‌ها به سختی موفق به خلاص کردن دنده خودرو و روشن کردن آن شدند.

گفتنی است؛ کارشناسان در موقعیت‌های وقوع صاعقه به رانندگان توصیه می‌کنند تا خودرو را در جایی مطمئن متوقف، موتور را خاموش کرده و آنتن خودرو را پایین بکشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.