معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص مصرف برق به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامعلی رخشانی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به وضعیت هشدار در برخی از شهرهای کشور در خصوص مصرف برق گفت:  وضعیت مصرف برق در حال حاضر در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان، آذربایجان، گلستان، مازندران، قزوین و تهران از مرز تعیین شده عبور کرده و به حالت هشدار درآمده است. 

غلامعلی رخشانی افزود: این استان‌ها اگر مصرف خود را کاهش ندهند، قطع برق خواهیم داشت و با توجه به روزهای برگزاری کنکور سراسری در کشور توصیه ما به مشترکان این است که با مدیریت مصرف از اعمال خاموشی جلوگیری کنند.

او بیان کرد: این هشداری جدی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در مصرف برق صرفه جویی کنند.

رخشانی از مردم خواست از روشن کردن وسایل برقی از جمله جاروبرقی، ماشین لباس شویی در ساعات اوج مصرف نیز خودداری کنند.

او بیان کرد: با استفاده از دورکندکولرهای آبی، خاموش کردن کولرهای اضافه، تنظیم درجه وسایل سرمایشی بر روی دمای آسایش، خاموش کردن لامپ‌های اضافه  می توان راهکارهای ساده‌ای دانست که با رعایت آنها امکان تامین برق برای همه گان فراهم می‌شود.

شرکت برق استان نیز به صورت مکرر به مردم استان تذکر و هشدارهایی را داده است که در مصرف برق صرفه جویی کنند، با توجه به بالا بودن دما در مناطق گرمسیری استان نسبت به سال های گذشته بنابراین مصرف برق نیز در این مناطق در وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ع

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.