آزمون سراسری در استان مرکزی تحت نظارت کارشناسان بهداشت محیط در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آزمون سراسری در استان مرکزی همچون سراسر کشور تحت نظارت کارشناسان بهداشت محیط در حال برگزاری است.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جریان بازدید از چند حوزه امتحانی گفت: کارشناسان بهداشت استان مرکزی بر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها نظارت دارند.

جمالیان با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری کنکور افزود: همه موارد بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه هوا در سالن برگزاری این آزمون رعایت شده و پس از برگزاری هر آزمون حوزه‌های امتحانی برای نوبت بعدی ضد عفونی می‌شوند.

او با اشاره به اینکه در تمام سالن‌های محل برگزاری کنکور همانند سال گذشته کارشناسان بهداشتی حضور دارند به والدین توصیه کرد: از حضور فیزیکی و تجمع در محل برگزاری آزمون خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: یکسری از موارد باید از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌ها رعایت شود از این رو توصیه می‌کنیم که از تجمع در پشت درب‌های مراکز برگزاری آزمون جداً خودداری کرده و در داخل ماشین و به دور از تجمع قرار بگیرند.

او ادامه داد: با وجود توزیع مواد غذایی و ماسک بین داوطلبین، دانش آموزان حتماً ماسک، مداد و لوازم مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

جمالیان عنوان کرد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی از داوطلبین خواهشمندیم که با صبر و حوصله بیشتری از مبادی ورودی و خروجی مراکز برگزاری آزمون عبور کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار