هجوم نظامیان صهیونیست به محله‌های فلسطینی نشین اراضی اشغالی

نظامیان صهیونیست با حمله به مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی چندین تن را زخمی و بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی با هجوم به محله «جبل صبیح» در منطقه «بیتا» واقع در جنوب نابلس با ساکنان فلسطینی این منطقه درگیر شدند.

منابع محلی گزارش دادند تاکنون در جبل صبیح ۷ تن از فلسطینیان بر اثر اصابت گلوله‌ ساچمه‌ای صهیونیست‌ها زخمی و ۸۰ تن دیگر نیز بر اثر تنفس گاز اشک‌آور دچار تنگی نفس شدند.

«فخری ابودیاب» عضو کمیسیون دفاع از زمین‌های «سلوان» فلسطین نیز اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش بردن به محله «البستان» به طرف مردم این منطقه گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب فلسطین ویدیویی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به منزلی جدید در منطقه سلوان در جنوب مسجد الاقصی‏ منتشر کرد.

بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب غزه حمله کردند. رسانه‌های فلسطینی نیز در این راستا گزارش دادند در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب غزه هیچ فردی زخمی نشده است.

روز گذشته هم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به سمت مسجدالاقصی یورش بردند و وارد آن شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدگودرزی
۱۸:۰۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
باسلام، اگر پاسخ داد نشود روز به روز شاهد اینگونه وحشیگری از اسرائیل خواهیم بود, جدیدن یاد گرفتن اول بیانیه آماد میکنن بعد حمل به مردم بی دفاع هم زمان از چند کشور صادر و حق رو به خود شون میدن, حماس وارد شود, باتشکر
آخرین اخبار