حدود ۴۵ هزار مترمربع به پارک‌های تبریز اضافه می‌شود

شهردار تبریز گفت: با افتتاح و بهره برداری از پارک‌های ستارخان و تل امیر حدود ۴۵ هزار مترمربع پارک به پارک‌های شهر تبریز اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شهین باهرشهردار تبریز در بازدید از روند اجرای عملیات احداث پارک‌های ستارخان و تل امیر با بیان اینکه این پارک‌ها در روز‌های آینده به بهره برداری می‌رسد،گفت: پارک ستارخان به عنوان یکی از پروژه‌های ساماندهی و تقویت مناطق کم‌برخوردار در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز طراحی و اجرا می‌شود.

او اظهار داشت: این محل پیش از این به معضلی برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود و بهداشت، امنیت و آرامش اهالی را تهدید می‌کرد که شهرداری تبریز با همراهی و تعامل تمام مدیران شهری، امام جمعه تبریز، دادستان و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و بر اساس مطالبه اهالی این منطقه اقدام به احداث پارک ستارخان کرد.

شهردار تبریز بیان کرد: در این پارک ۳۵ هزار مترمربعی فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، فضای فرهنگی و کتابخانه در دل فضای سبز احداث و برای استفاده در اختیار شهروندان تبریز و ساکنان منطقه قرار می‌گیرد.

شهین باهر با اشاره به احداث پارک تل امیر ادامه داد: این پارک به وسعت بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مسیر مابین صدرالشعرا و احمدآباد واقع شده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: احداث پارک ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.