رئیس سازمان صمت قم گفت:با افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت نان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت:در رابطه باموضوع افزایش قیمت نان، باید شرایطی فراهم شود که هم نانوا و هم مردم راضی باشند.

او ادامه داد:آخرین افزایش قیمت نان در سال ۹۸ بوده‌است و در سال ۹۹ هزینه‌های جاری نانوایان با افزایش مواجه شده‌است، به همین خاطر از اواخر پارسال افزایش قیمت نان به صورتی که بیشتر به نفع مصرف کنندگان باشد در دستور کار بوده و نانوایان نیز براساس مسئولیت اجتماعی خود این موضوع را پذیرفته‌اند.

رئیس سازمان صمت قم افزود: براین اساس با افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت نان در نانوایی‌هایی که سهمیه آرد خود را به صورت دولتی دریافت می‌کنند و نانوایی‌هایی که از آرد نیمه دولتی استفاده می‌کنند، موافقت شد که این موضوع به زودی پس از تصویب اجرا می‌شود.

سیجانی ادامه داد: پس از ابلاغ قیمت‌های تعیین شده، نظارت بر نانوایی‌های استان افزایش می یابد  و با افرادی که خارج از این دستورالعمل، قیمت را افزایش دهند، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

قم دارای بیش از یک هزار واحد نانوایی شهری و روستایی دارای مجوز و سهمیه آرد است که متولیان آن‌ها به‌صورت متمرکز در سامانه مربوطه اقدام به خرید سهمیه تخصیصی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار