رئیس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: با افزایش دمای هوا اقداماتی شامل چک کردن کولر‌های کابین عقب آمبولانس‌ها برای انتقال بیماران انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف اصل شرهانی مدیر روابط عمومی و رئیس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: با شروع فصل گرما، بحران افزایش دما و مصرف بالای برق، اقداماتی شامل چک کردن کولر‌های کابین عقب آمبولانس‌ها برای انتقال بیمار در این شرایط و آماده باش کارکنان با توجه به قوانین استانداری و یا دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

او افزود: آموزش آفلاین راهکار‌های مقابله با گرمازدگی به کارکنان پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و خاموش کردن کولر اتاق‌های این پایگاه‌ها هنگام ماموریت از جمله اقدامات مرکز HSE است.

اصل شرهانی بیان داشت: با توجه به میزان رعایت مردم خوزستان، میانگین مراجعه موارد گرمازدگی در اهواز روزانه بین ۲ تا ۳ نفر است و از مردم می‌خواهیم در ساعات گرم تردد نکنند و در صورت مشاهده علائم گرمازدگی به اورژانس ۱۱۵ مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی و رئیس ایمنی اورژانس خوزستان در پایان علائم گرمازدگی را شامل گرفتگی عضلات، ضعف و بی حالی، کاهش هوشیاری و پوست داغ بدون تعریق عنوان کرد و گفت: بیمار باید به سایه خنک منتقل، لباس‌های او آزاد و دست و صورتش با آب ولرم شسته شود، همچنین هوشیاری فرد گرمازده تحت کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فصل گرما ، اورژانس 115
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.