رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بسته معافیت برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن قدردانی از همراهی اصناف استان در اجرای مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: بر اساس تصمیمات جلسه ستاد ملی در کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا در حوزه مالیات بدهی‌های مالیاتی قطعی شده مالیات‌های عملکرد و ارزش افزوده که تاریخ سر رسید آن‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ بوده تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ بدون محاسبه جریمه دیرکرد امهال می‌گردد.

او افزود: برای مشاغل آسیب دیده از کرونا، کلیه عملیات اجرایی از فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات‌های مستقیم تا تاریخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۰ موقوف الاجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور مجاز است تمام یا قسمتی از جرایم مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده برای مودیان مالیاتی را مطابق دستورالعملی که به تایید وزیر اقتصاد و دارایی می‌رسد در سال ۱۴۰۰ مورد بخشودگی قرار دهد.

علمدار یزدی گفت: بخشودگی جرایم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض مودیان مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات و عوارض تا تاریخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار