معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای کولر آبی و گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

محمدرضا علیپور معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرایط اقلیمی در مناطق مختلف استان متفاوت است، بطوریکه در برخی شهرستان‌ها شاهد اقلیم گرم و خشک و در بعضی شهرستان‌های شمالی شامل؛ ایذه، باغملک، صیدون، دهدز، الوار گرمسیری و سردشت نیز شاهد اقلیم گرم و مرطوب هستیم.

او با اشاره به نیازسنجی و بررسی‌های انجام شده از وضعیت مددجویان در زمینه وسایل برودتی افزود: از آغاز فصل گرما تا کنون یک هزار دستگاه کولر آبی به مددجویان ساکن شهرستان‌های ایذه، باغملک، دهدز، اندیکا، لالی و سردشت اهدا شده، ضمن اینکه پیگیری‌ها برای تامین و توزیع کولرگازی پنجره‌ای ۲۴ هزار برای خانواده‌های ساکن مناطق جنوبی در حال انجام است.

علیپور به پایان عملیات توزیع کولر‌های آبی اشاره کرد و بیان داشت: ان شاءالله به یاری خداوند و با تلاش مددکاران در کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، عملیات اهدای کولر‌های گازی نیز به پایان خواهد رسید.

به گفته این مقام مسئول؛ برای تهیه و توزیع کالا‌های ایرانی به منظور حمایت از تولید ملی و عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" بیش از ۱۵ میلیارد تومان از منابع کمیته امداد و کمک خیرین، نیکوکاران و حامیان نیازمندان هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.