رئیس حوزه ریاست سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان کشور گفت: حدود ۵۰ درصد از املاک علوی سند سازی و کار‌ها انجام شده است.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مجتبی مولوی رئیس حوزه ریاست سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیران اداره کل املاک و اموال گلستان گفت: اکنون با توجه به اینکه حدود ۵۰ درصد املاک علوی سند سازی شد و کار‌ها به انجام رسیده است، اما بازهم نیاز به عزم جدی است.

او افزود: تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، جهادی و انقلابی راه حل مشکلات مردم را هموار کرده است.

رئیس حوزه ریاست سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان کشور محرومیت زدایی، توانمندسازی و خدمت به مردم را از برنامه‌های مهم راهبردی بنیاد در استان‌ها اعلام کرد.

او ادامه داد: سامان دادن به املاک و مستند سازی آن‌ها برای تحویل به مردم از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مولوی گفت: همواره تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، جهادی و انقلابی راه حل مشکلات مردم را هموار کرده است.

برگشت حدود ۶۰۰ هکتار از املاک گلستان به بنیاد مستضعفان

حسن خسروی مدیر کل سابق اداره کل املاک و اموال گلستان در این مراسم گفت: با پیگری‌های سربازان گمنام امام زمان، دادگستری، سپاه و این اداره کل توانستیم حدود ۶۰۰ هکتار از املاک استان را به بنیاد مستضعفان برگشت دهیم که ۱۴۵ هکتار آن در آق قلا بود.

او افزود: در دو سال گذشته سیل آسیب‌های زیادی به منازل مردم وارد کرد که در آن زمان بنیاد مستضعفان برای بازسازی تمامی منازل آسیب دیده سیمان اهدا کرد.

مدیر کل سابق اداره کل املاک و اموال گلستان مراوتپه را یکی از محرومترین شهرستان‌های استان گلستان اعلام کرد و گفت: با تدابیر بنیاد علوی و قرارگاه عاشوریان، شهرستان مراوتپه برای توسعه و محرومیت زدایی انتخاب شد چراکه این شهرستان دارای پتانسیل‌های زیادی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی است.

خسروی ادامه داد: بسیاری از پرونده‌های سنواتی که نزدیک به ۱۵ سال درحوزه املاک و اموال بلاتکلیف مانده بود، به سرعت در این سه سال حل و فصل و مشکلات مردم مرتفع شده است.

او افزود: املاک زیادی برای مسکن محرومان و ملی تفکیک و تغییر کابری داده شده است.

انتهای پیام/چ/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۱ تير ۱۴۰۰
عالی