پادکست ورزشی؛

از هدیه دلاری محمد بنا به فرنگی کاران المپیکی تا بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، دیشب اسپانیا و ایتالیا با پیروزی مقابل سوئیس و بلژیک به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. امشب هم در همین مرحله، دانمارک با جمهوری چک و اوکراین با انگلیس دیدار می کنند.

در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، بامداد امروز برزیل یک بر صفر مقابل شیلی به پیروزی رسید و تیم ملی پرو هم ۷ بر ۶ پاراگوئه را شکست داد. بامداد فردا آرژانتین با اکوادور و کلمبیا با اروگوئه بازی می کنند.

در پایان رقابت‌های جام‌جهانی سنگ‌نوردی، مهدی علیپور در جایگاه پنجم قرار گرفت. رضا علیپور علی‌رغم عملکرد خوب، در مرحله یک هشتم نهایی با ثبت زمان ۵ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه حذف شد و نهایتاً در جایگاه دوازدهم جدول مسابقات ایستاد.

استراماچونی، سرمربی ۴۵ ساله و سابق استقلال با قراردادی ۲ ساله و با مبلغ ۴ میلیون یورو هدایت تیم الغرافه قطر را بر عهده گرفت.

النصر عربستان، ورزشگاه شباب الاهلی دبی را به عنوان میزبان بازی با تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

با انصراف ورزشکار ساموآ، پریسا جهانفکریان در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای تشویق ۵ فرنگی کار اعزامی کشورمان به مسابقات المپیک مبلغ ۱۵۰۰ دلار به عنوان هدیه به این ورزشکاران اهدا کرد.

رئیس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در مسابقات یورو، باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا شده است.

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد به جونیور، بازیکن برزیلی خود اجازه همراهی تیم امید این کشور را در مسابقات المپیک توکیو نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار