رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زوج توزیع کننده موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مشخص شد یک زوج جوان اقدام به توزیع و خرده فروشی حشیش در منطقه شهر ری می‌کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل فعالیت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهرستان ری شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پالایش اطلاعات به دست آمده روز گذشته متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل ۵۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

سرهنگ حسنوند با اعلام بررسی پرونده دیگری گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های متهم، مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی کشور، مقادیری مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارد با یک دستگاه خودرو سواری به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه آزادگان اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: مراقبت‌های ویژه ادامه تا اینکه شب گذشته خودروی متهم در تقاطع اتوبان آزادگان و شهید کاظمی مشاهده و بلافاصله متوقف شد.
این مقام پلیسی گفت: با توقف خودرو، متهم دستگیر شد و بلافاصله خودرو وی مورد بازرسی قرار گرفت که با هوشیاری و تلاش ماموران در نهایت پس از ۲ ساعت جستجو ۱۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: متهم یاد شده پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


بیشتر بخوانید

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهر ری

دستگیری مواد فروش محله خزانه


انتهای پیام/

برچسب ها: موادمخدر ، حشیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار