فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۲ زورگیر جوان در شهرستان بیرجند پس از گذشت دو ساعت از زمان وقوع جرم خبر داد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سحرگاه امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری از ۵ شهروند که در حال پیاده روی در شهرستان بیرجند بودند، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: حضور مأموران پلیس در محل سرقت‌ها و گزارش آنان، حاکی از آن بود که ۲ راکب یک دستگاه موتور سیکلت تریل با شناسایی شهروندان در نقاط خلوت و تاریک، در ساعات پایانی شب آنان را طعمه قرار داده و اموال آنان را با توسل به زور سرقت کرده اند.

سردار فرشید اظهار کرد: مأموران با اعلام مشخصات افراد زورگیر به مرکز پیام، به گشت زنی در همان محدوده پرداختند و پس از گذشت ۲ ساعت، افراد زورگیر را در سه راهی خیابان معلم بیرجند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران به راکبان موتور سیکلت دستور ایست دادند که نامبردگان با مشاهده مأموران پلیس متواری شدند، ولی با قدرت بالای مانور عملیاتی پلیس، هر ۲ متهم ۱۸ و ۳۴ ساله دستگیر شدند و موتورسیکلت آنان توقیف شد.

او ادامه داد: مردم از تردد‌های غیر ضروری در ساعات پایانی شب و نقاط خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و یا مراتب را به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.