شلیک اسرائیلی ها به کودکی که از چنگال آنان گریخت!

کلیپی که فرار یک کودک از چنگال اشغالگران صهیونیست و سپس هدف شلیک قرار گرفتن او توسط اسرائیلی ها را به تصویر می کشد در فضای مجازی پربازدید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شِهاب نیوز؛ کلیپی از فرار یک کودک فلسطینی از گلوله دو سرباز اسرائیلی امروز در کرانه باختری، موجی از خشم را از هدف قرار دادن کودکان فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر برانگیخت.

عماد ابوشمس، فعال در گروه "مدافعان حقوق بشر" در فلسطین، در شهر هبرون، ویدئویی از تلاش یک کودک برای فرار از دست اشغالگران صهیونیست را در حالی که مورد هدف شلیک گلوله سربازان اسرائیلی قرار می‌گیرد را  مستند کرده است. هزاران فلسطینی و سایر کاربران فضای مجازی این کلیپ را با عنوان "مستندی برای هدف قرار دادن کودکان فلسطینی با گلوله" در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پخش کردند.

این ویدئو کلیپ یک کودک فلسطینی حدودا 13 ساله را نشان می دهد که موفق به فرار از چنگال دو سرباز اسرائیلی می شود و در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است فرار می کند تا وی را دستگیر نکنند.

عماد ابوشمس گفت كه وی این حادثه را در هنگام درگیری بین نیروهای اشغالگر اسرائیلی و تظاهرات كنندگان فلسطینی در مركز هبرون به صورت ویدئویی مستند كرد. وی افزود: به محض فرار کودک ، دو سرباز در تلاش برای زدن وی و دستگیری مجدد او را هدف گلوله قرار دادند اما وی توانست فرار کند و دور شود، این بدان معناست که در قوانین آنان منعی  برای هدف قرار دادن و دستگیری کودکان وجود ندارد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، ده ها کودک بر اثر آتش سوزی ارتش اشغالگر اسرائیل در جریان حملات 11 روزه خشونت آمیز در نوار غزه در ماه می گذشته، کشته شدند.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بوعلی الفلاح الاهوازی
۰۶:۳۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
لعنت الله علی قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۰
آقایون و خانومها ، توجه کنید .
به لحاظ قانون اشغالگری توجه کنید .
کنوانسیونها چی میگه ؟
همه دروغ است .
این برگه ها را برای مردم خودشان نوشته اند ، برای اینکه اگر سربازشان را اسیر کردیم ، نتوانیم نطقش را بیرون بکشیم .
ولی توجه کنید که خودشان این قوانین را در مورد بقیه کشورها نقض می کنند .
کشورهای دیگر در حال انفعال هستند و دنبال کاغذبازی از این کنفرانس به کنفرانس دیگر می دوند .
در حالی که اشغالگرها با گلوله داغ مردم را تکه تکه می کنند .
صهیونیزم و وهابیت کانونهای شرارات در سرزمین مادری مان هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۰
ملعون ها فقط هوایی زدن ...نکردن به پاهاشونم بزنن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۳ تير ۱۴۰۰
اسرائیل باید از بین برود. قاتل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۳ تير ۱۴۰۰
این کلیپ اثبات می‌کنه که سازمان ملل و حقوق بشر و سازمان حمایت از کودکان همه کشک هستند؛ حقوق بشر و حقوق کودکان در دنیا طبق میل آمریکا و اسرائیل تعریف میشه و حتی عربستان با تهدید سازمان ملل به قطع بودجه، خودش رو از لیست سیاه ناقضان حقوق کودک سازمان ملل خارج می‌کنه.
حق دادنی نیست گرفتنیه پس نباید منتظر دلسوزی سازمان ملل و فلان نهاد و... موند.
Iran (Islamic Republic of)
یک مادر
۰۸:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۰
مثل بچه آهویی که از چنگال کفتارها فرار میکند.
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۰
انشاالله به زودی رژیم ظالم صهیونیستی نابود بشه خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۳ ۱۳ تير ۱۴۰۰
خب بچه جون چرافرار میکنی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل کودک کش، همینه قانون جنگل، در اسرائیل ، یک سری موجودات باصطلاح آدم ، که هیچ بویی از آدمیت نبرده اند هر لحظه تعدادی از انسانهای پاک فلسطین را قتل عام می کنند و اسم خودشونم گذاشتن انسان، رژیم صهیونستی اسرائیل از جمله وحشی ترین و کثیفترین موجودات روی زمین اند خدا انشاءالله بحق امام زمان عج ریشه این وحشی های کودک کش رو از صفحه روزگار محو نماید. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۳ تير ۱۴۰۰
ان شاءالله بزودی نماز جماعت را در قدس میخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۳ تير ۱۴۰۰
حالا به سرش شلیک کردند یا به پاهاشم زدند؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۲ ۱۳ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
صهیونیستهای جنایتکار اشغالگر فاشیستهای سادیسمی شکنجه گران تروریست کود کشان مظلوم کشان بی دفاع کشان پست فطرت هر چه سریعتر خاک فلسطین را ترک کنید و فرار را برقرارتان ترجیح دهید به پایان دوران حکومت ظالمانه و ستمگرانه و جنایتکارانه و اشغالگرانه زورگویانتون رسیده اید هیچ کجای سرزمین فلسطین اشغالی و هیچ کجای جهان اسلام ناب محمدی ص برای شما صهیونیستهای جنایتکاران سفاک و داعشیها و آمریکایهای تروریست جنایتکار و همپیمانانتان امن و امان نیست و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص قتلگاهتان قرار گرفته است اگر فرار را بر قرار ترجیح ندهید تک به تکتان کشته و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سافلین انداخته خواهید شد به زودی زود هرگز گمان نکنید که این یک تهدید و بلوف و قیفو قپیو قمپز درکردن تو خالیست به زودی زود خواهید دید که چگونه با خفت و خاری و ذلت فرار خواهید کرد و یا اگر فرار نکنید کشته می شوید و زنان و دختران و کودکانتان اسیر خواهند شد در فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و به صدق گفتار بنده حقیر کمترین درگاه خداوند جل جلاله پی خواهید برد تا دیر نشده جسم و جان نکبتتان را بردارید و از فلسطین اشغالی و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص فرار کنید چونکه زمان برایتان اندک است باید فرار کنید تا فرصت دارید در غیر این صورت همگیتون کشته و زنها و کودکانتان اسیر خواهند شد و تمام مال و اموال و تجهیزات نظامی و غیر نظامیتان به غنیمت امت واحده رسول الله ص در خواهد آمد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
یا صاحب الزمان ادرکنی
۰۶:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
لعنت خداوند بر صهیونیستهای غاصب انشاء الله بزودی زود نابود خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
یا صاحب الزمان ادرکنی
۰۶:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
لعنت خداوند بر صهیونیستهای غاصب انشاء الله بزودی زود نابود خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۳ تير ۱۴۰۰
مرگبراسرائیل دیوانه