تا دو ماه دیگر؛

مرکز درمان ناباروری همدان به بهره برداری می‌رسد

مدیر مرکز درمان ناباروری رویان همدان گفت: مرکز جامع درمان ناباروری همدان با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذرای تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, دکتر احمد وثوق مدیر مرکز درمان ناباروری رویان همدان گفت: مرکز جامع درمان ناباروری همدان با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذرای تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با بهره برداری از این مرکز که قابلیت پذیرش بیمار از سایراستان‌ها و توسعه توریسم درمانی با پذیرش بیمار از کشورهای همجوار را هم دارد، ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیر مرکز درمان ناباروری رویان همدان با اشاره به اینکه در این مرکز خدمات درمانی تشخیص مولکولی ،سلولی، پاتولوژی، لاپاراسکوپی، آزمایشگاه جنین و روش درمانی آی وی اف، برای درمان ناباروری به زوج‌های جوان ارائه خواهد شد، تصریح کرد: این مرکز برای پذیرش بیشتر بیماران با همه بیمه های درمانی قرارداد خواهد بست. 

وثوق تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری رویان ایران سالانه بیش ۱۲ هزار زوج‌های نابارور را درمان می‌کند و با توجه به اینکه یکی از روش‌های پیشرفته در درمان زوج های ناباور IVF بوده که سالانه ۶ هزار زوج به این روش درمان می‌شوند.

او بیان کرد: برخی مراکز به‌صورت خصوصی در برخی استان‌ها در حال فعالیت هستند، بنابراین ضرورت راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری برای استان‌هایی که از چنین مراکزی بی‌بهره هستند، کار خوبی در راستای افزایش و رشد جمعیت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار