معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در کردستان به عنوان یکی‌از گروه‌های هدف واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه ۶۶ هزار و ۷۲۳ نفر تا این لحظه در استان موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند، اظهار کرد: ۱۳۵ هزار و ۲۸۸ دوز واکسن در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

او تصریح کرد: موجودی واکسن کرونا در استان در حال حاضر ۳۴ هزار دوز است که البته مشغول تزریق این واکسن به گروه‌های هدف هستیم

به گفته معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۶۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال استان به عنوان یکی‌از گروه‌های هدف واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

قادر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۶۵ سال هم به زودی آغاز می‌شود، گفت: شهر‌های سنندج، قروه، بیجار، دیواندره و دهگلان بیشترین میزان استقبال دریافت واکسن کرونا را داشته‌اند.

او افزود: اوج‌گیری بیماری کرونا براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در اواخر تیرماه نگران کننده است این انتظار از شهروندان شهر‌های مریوان، سرواباد و بانه است که هرچه زودتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.