رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد:

بازار مرغ خراسان شمالی اشباع شد

قاسم زاده گفت: بازار مرغ این استان با ورود روزانه ۲۵ تا ۳۰ تن مرغ تا حدودی به حالت اشباع در آمد و کمبود موقتی روز‌های گذشته بر طرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین قاسم زاده رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت:اگرچه نسبت به میزان نیاز استانی که روزانه به دلیل تاخیر چند روز جوجه ریزی کمبود‌های ناچیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصدی وجود دارد، ولی با مدیریت مصرف این مشکل نیز تا حدودی بر طرف شد.


بیشتر بخوانید


قاسم زاده افزود: در شرایط فعلی قیمت مرغ نیز در این استان با نرخ تنظیم بازار ۲۴۹ هزار ریال در هر کیلوگرم در حال توزیع است و مشکلی از لحاظ قیمتی نیز در بازار این مواد پروتینی در سطح استان به خصوص بجنورد که بیشترین مصرف مرغ را دارد، وجود ندارد.

او  اظهارکرد: با ورود مرغ جدید تولیدی استان خراسان شمالی به بازار در روز جاری، کمبود‌های اندک پیش بینی ناشی از افزایش تقاضا نیز از اوایل هفته بر طرف می‌شود و مردم نگرانی بابت کمبود و یا افزایش قیمت نخواهند داشت.

 رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: با وجود اینکه در این استان مرغ به قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود، اما در سایر استا‌ها این امر رعایت نمی‌شود که باعث می‌شود تا حدودی گوشت مرغ نیز از این استان خارج شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.