مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرید بصیری مقدم، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با بیان اینکه ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند، گفت: میانگین بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در این شهرستان از میانگین استانی بیشتر است.

او افزود: برای قطع زنجیره ویروس کرونا حضور یک دوم کارکنان ادارات و بانک‌ها و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مشاغل گروه یک ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا تصریح کرد: ۳۰ درصد مراجعان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا از ماسک استفاده نمی‌کنند و کمترین میزان استقبال از واکسیناسیون کرونا در گیلان به شهرستان آستارا اختصاص دارد.

منع ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های غیربومی به آستارا

سعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری آستارا نیز از ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیربومی و محدودیت فعالیت مشاغل غیرضروری از فردا در این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به وضعیت کرونایی قرمز شهرستان آستارا گفت: با توجه به شرایط رنگ بندی شهرستان تعطیلی پارک ها، طرح‌های سالمسازی و واحد‌های صنفی به جز مشاغل گروه یک و منع ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های غیربومی به آستارا از روز دوشنبه اعمال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری آستارا تصریح کرد: برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا نیرو‌های مرزبانی و انتظامی در گردنه حیران و ایست بازرسی قلعه استقرار خواهند یافت تا از ورود هموطنان به این شهرستان جلوگیری و متخلفان را جریمه ‌کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.