اخیرا چند تصویر از آیفون جدید شرکت اپل در سایت های چینی منتشر شد که جزئیات بیشتری از لنزها را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل؛ تصاویر جدیدی از آیفون ۱۳ فاش شدهکه حاکی از آن است که این دستگاه دارای یک برجستگی دوربین بزرگتر است و لنز‌های آن نیز به صورت مورب در پشت تلفن قرار دارند و به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های بهتری را ثبت کنند. این تصاویر در وب سایت چینی Weibo منتشر شد.


بیشتر بخوانید


لنزهایی که به صورت مورب ظاهر شدند

پیش از این و در آیفون‌های قبلی، لنز‌ها به صورت عمودی بودند، ولی تصاویر منتشر شده از یک مدل غیر پرو، دوربین‌های موربی را نشان می‌دهد. همچنین لنز‌های دوربین در آیفون ۱۳ کمی بزرگتر شده، بزرگنمایی تله فوتو ۲.۵ برابر و لنز‌های فوق العاده عریض هم اضافه شدند. دوربین آیفون ۱۳ دارای دیافراگم f 1.8 خواهد بود که همین عدد دیافراگم در آیفون ۱۲ معادل f 2.4 است. دیافراگم کمتر به معنای ورود نور بیشتر است که باعث ایجاد عکس‌های پویا و عمق میدان خوب می‌شود. همچنین برای عکاسی در نور کم مانند شب بسیار مفید است.

تصاویر جدیدی از آیفون ۱۳ با ماژول دوربین برجسته‌ تر فاش شد

گفته می‌شود این بهبود لنز می‌تواند برای هر چهار مدل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس وجود داشته باشد. لنز‌ها همچنین شامل فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری با تغییر سنسور (OIS) هستند که به مقابله با لرزش کمک می‌کنند.

تصاویر جدیدی از آیفون ۱۳ با ماژول دوربین برجسته‌ تر فاش شد

البته همه چیز در مورد آیفون ۱۳ حدس و گمان محض است و هنوز شرکت اپل حتی درباره نام این تلفن جدید هم اظهار نظری نکرده و در نظرسنجی یک سایت مردم اعلام کردند که اگر نام این تلفن، آیفون ۱۳ باشد آن را نمی‌خرند، زیرا در برخی از فرهنگ‌ها عدد ۱۳ منحوس و نشانی از بدشانسی است. تقریباً از هر ۵ نفر یک نفر (۱۸.۳ درصد) گفت که به دلیل خرافات از خرید هر چیزی به نام آیفون ۱۳ خودداری می‌کند.

تصاویر جدیدی از آیفون ۱۳ با ماژول دوربین برجسته‌ تر فاش شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار