معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برآورد اولیه از خسارت سیل به راه‌ها در شهرستان های مراوه تپه و آزادشهر ۶۷ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غلامرضا بیکی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: محور اصلی مراوه تپه، از چاتال تا مراوه تپه و از مراوه تپه تا داشلی برون خسارت دیده بود که برآورد اولیه، حدود ۴۵ میلیارد تومان خسارت را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: برآورد اولیه خسارت سیل به راه های آزادشهر حدود ۲۲ میلیارد تومان است که به مدیریت بحران استان ابلاغ کردیم.

او با بیان اینکه بارش ۲ ساعته باعث مسدود شدن محور خوش ییلاق شد، گفت: ۵ نقطه در مسیر خوش ییلاق و روستا‌هایی مثل وطن و نرگس چال مسدود شده بودند که نیرو‌های راهداری وارد عمل شده و مسیر را باز کردند.

بیکی افزود: محور خوش ییلاق در حال تعریض و چهار بانده شدن است که اگر اعتبارات لازم تخصیص داده شود تا کار سرعت پیدا کند، خسارت‌های کمتری را شاهد خواهیم بود چرا که بیشتر خسارت‌ها در این نقاط اتفاق می‌افتد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: در محور خوش ییلاق از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۲۱ بیشتر دچار ریزش و رانش می‌شود که همین قسمت توسط راه و شهرسازی در حال تعریض است.

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: میزان خسارت تاسیسات برقِ بخشی از مسیر خوش ییلاق و برخی مناطق شهری حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان و در حد سوختگی فیوز و پاره شدن سیم بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار