پیام‌های دریافتی در سیزدهم تیر؛

گلایه شهروندان از قطعی مکرر برق در روزهای گرم تابستان

پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


آب شرب

سلام ، وتشکر ازباشگاه خبرنگاران ، دراواخر سال قبل درمورد اتصال شبکه لوله کشی آب شرب سالم  جهت مصرف خانوارهای منطقه برزاوند شهرستان  اردستان اصفهان اقدام گردیده ولی هنوز ازآب شرب بهر ه مند نگردید ه اند لطفا رسیدگی وپیگیری گردد.


ثبت نام مدارس

برای سئوالی به آموزش و پرورش منطقه یک تماس گرفتم ولی هیچ شخصی پاسخگو نیست

تو این وضعیت کرونایی برای یک سوال ساده باید حضوری بری  منطقه آموزش و پرورش چرا؟؟؟؟؟


قطعی برق در گوهردشت کرج

سلام و عرض خسته نباشیدآرزو می کنم پیغامی که برای شما می فرستم انعکاس داشته و فردی از مسئولین استان البرز توضیح بدهند که چرا در طی چند روز اخیر در یک شبانه روز 4 ساعت برق ناحیه گوهردشت کرج بصورت خارج از برنامه اعلامی قطع می شه. با قطع شدن برق، آب هم تو آپارتمان ها قطع می شه و اینترنت هم نداریم. آخه من کارمند چند ساعت تو خونه هستم که 4 ساعت برق نداشته باشم. همین لحظه هم که دارم پیغام می زارم روز شنبه 12 تیر است و از ساعت 11 شب برق نداریم و برای فرار از گرما تو حیات آپارتمان نشستم. صبح هم از ساعت 11 تا 13 برق قطع شده بود. آخه این چه زندگیه برای ما درست کردید.


توزیع مرغ

با سلام . وخدا قوت مدتی است که توزیع مرغ دربازار کم وافراد برای خرید با مشکلاتی مواجه هستند و با کد رهناب درمرغ فروشی ها وفروشگاه داده وقیمت آن هم بالا است . لطفا دراین زمینه رسیدگی وساماندهی که درهمه مرغ فروشی ها وفروشگاه با کد رهتاب وقیمت مناسب توزیع گردد. باتشکر.


آزمون غیرحضوری آزمون جامع دکتری

با سلام؛

 احتراماَ،پیرو درخواست جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد جهت برگزاری غیرحضوری امتحان جامع مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از شما خبرگزاری رسمی  تقاضا می شود ، با توجه به فراگیری بیماری کرونا و آغاز پیک پنجم و همچنین ورود نوع جدید جهش یافته ویروس به شهرها و تغییر وضعیت از حالت عادی به شرایط رو به بحران و ابلاغ بخشنامه برگزاری آزمون جامع بصورت حضوری در اواخر تیر ماه سال جاری،  که قطعا با ریسک بالایی برای دانشجویان و همچنین  خانواده های آن ها همراه خواهد بود،، درخواسته  مطروحه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد را در اولویت خبر و پیگیری قرار داده و برگزاری غیرحضوری امتحان جامع را به مسئولین دانشگاه اطلاع رسانی  فرمایید، تا از درگیری تعداد زیادی از دانشجویان به این بیماری خطرناک جلوگیری گردد.

با سپاس از توجه شما در انعکاس خواسته دانشجویان دکتری

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی


قطعی برق

با سلام چرا در شهرستان نهاوند برق شهر برزول باید چهار ساعت قطع بشه امروز 12 تیر 1400 از ساعت 1/30 تا ساعت 4 قطع بوده الانم که ساعت 21/10 دوباره قطع شده متاسفانه اینجا برق هم که قطع می شه آنتن گوشی ها هم قطع می شه حتی تلفن ثابت هم قطع می شه لطفا پیگیری کنید


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درمورد توزیع مرغ هم پی گیری شود باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام توروخدا برای قطعی برق پیگیری کنید تو منطقه خادم اباد (باغستان شهریار) سه مرتبه در روز هربار به مدت ۲ ساعت برق میره،و گاهی وقتا هم با تک فاز شدن برق مواجه میشیم ،توروخدا به این نامسلمونا بگید ۶ ساعت برق نداشتن تو این روزا واقعا خیلیییی سخته،سامانه ۱۲۱ پاسخگو نیست و حتی اپراتوری هم نداره ک ادم بخواد گله و شکایت کند،خواهشااااا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۳ تير ۱۴۰۰
با سلام وتشکر انشاالله پی گیری ها به نتیجه برسد .
آخرین اخبار