مدارس فوتبال شهرستان سنقر محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت کودکان در تابستان

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سنقر و کلیایی از دریافت ۲ مجوز مدرسه فوتبال توسط باشگاه‌های ورزشی این شهرستان و زیرنظر هیئت فوتبال خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آذرکمند رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سنقر و کلیایی از دریافت ۲ مجوز مدرسه فوتبال توسط باشگاه‌های ورزشی این شهرستان و زیرنظر هیئت فوتبال خبر داد و از خانواده‌هایی که دغدغه اوقات فراغت کودکان خود را دارند خواست تا با اطمینان خاطر، اوقات فراغت خوبی را برای فرزندانشان رقم بزنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های مناسب ورزش فوتبال در این شهرستان گفت : همکاری سایر دستگاه‌ها از قبیل آموزش و پرورش، سپاه ناحیه، شهرداری و سایر ارگان‌های متولی اوقات فراغت می‌تواند محیطی امن و سالم برای کودکان و نوجوانان که در اثر محدودیت‌های کرونایی دچار کم تحرکی شده اند را ایجاد کند.

او از مسئولین باشگاه شاهین جوان و استقلال جوان در راه اندازی این مدارس فوتبال تقدیر کرد و از حمایت اداره ورزش و هیئت فوتبال در روز‌های آتی خبر داد.

آذرکمندافزود: تنها آن دسته از باشگاه‌هایی می‌توانند فعالیت مدرسه فوتبال داشته باشند که مجوز رسمی ازهیئت فوتبال استان دریافت کنند و احتمال افزوده شدن مدارس توسط باشگاه‌های دیگر درروز‌های آتی وجود دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.