جرثقیل ریلی ساحلی گنتری کرین ۵۶ تنی،پس از یکسال توقف دوباره در بندر امیرآباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی کیاپی رئیس اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت:جرثقیل گنتری کرین ۵۶ تنی مستقر در اسکله شماره ۹ بندر امیرآباد با هدف پشتیبانی و تقویت فعالیت‌های عملیاتی و تخلیه و بارگیری کالا و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های فنی و تجهیزاتی موجود در بندر، به دست توانمند متخصصان داخلی تعمیر و پس از یکسال خارج از سرویس بودن، وارد چرخه عملیات تخلیه و بارگیری کالا شد.

او با تأکید بر اینکه توان و دانش فنی مهندسان و متخصصان داخلی را باید در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به کار گرفت، افزود: با بومی سازی در تعمیر این نوع جرثقیل‌ها، ضمن خنثی سازی تحریم‌ها در این حوزه، از خارج شدن ۶ هزار دلار از منابع ارزی کشور جلوگیری شد.

کیایی در تبیین کلی مراحل عملیات تعمیر جرثقیل دروازه‌ای بندر امیرآباد، به ساخت و تعویض چرخ‌های ترولی کابین این جرثقیل اشاره کرد و، گفت: بکارگیری تجهیزات استراتژیک بندری، ارتقاء سطح اثر بخشی به همراه افزایش سطح ایمنی کار، همواره از اهداف اصلی معاونت فنی و مهندسی این اداره کل در پروژه‌های تعمیرات اساسی تجهیزات محسوب می‌شود.

جرثقیل هاى ریلی ساحلی گنتری کرین، جرثقیل‌هایی عظیـم با بومی متحرک و داراى بردى وسیع می‌باشند که به‌منظور سرعت بخشیدن به تخیله و بارگیرى کالا از آن استفاده می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار