مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از کشف ۱۶ دستگاه ماینر غیر مجاز در استان خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۱۶ دستگاه ماینر غیر مجاز طی بازدید‌های میدانی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق در استان کشف شد.

او افزود: بازدید‌ها به وسیله کارشناسان و پرسنل برق و با همکاری عوامل انتظامی استان صورت گرفت که در یکی از این بازدیدها، ۱۶ دستگاه ماینر‌ از یک واحد صنعتی در شهرستان بیرجند کشف شد.

دادگر ادامه داد: توان تقریبی دستگاه‌های کشف شده ۳۰ کیلو وات و این میزان، معادل مصرف ۵۰ مشترک خانگی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: با احتساب این ۱۶ ماینر کشف شده، تا کنون ۴۰۳ ماینر غیر مجاز در استان کشف شده که مجموع قدرت آن‌ها نزدیک به ۹۰۹ کیلو وات است.

او در پایان ضمن هشدار به استفاده کنندگان از برق برای تولید غیر مجاز رمز ارز عنوان کرد: از آن جایی که یکی از دلایل افزایش مصرف برق، استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های رمز ارز است، از تمامی هم استانی‌ها تقاضا می شود به منظور جلوگیری از بروز آسیب به شبکه و مشترکین و کاهش مدت و محدوده خاموشی‌های ناشی از کمبود تولید برق در نیروگاه‌های برق آبی، در صورت مشاهده و یا اطلاع از استقرار دستگاه‌های رمز ارز غیر مجاز با شماره ۶- ۳۲۴۰۰۵۸۵ -۰۵۶ تماس تا با حفظ محرمانگی از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.