۳۲ پرونده مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی ارجاع داده شده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،نشست خبری مسئولان اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان با اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، تا مسئولین و اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی مشکلات موجود این واحد‌ها را مطرح کنند و در خصوص رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

جبلی،دبیر کل اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز در این نشست خبری با اشاره به این که تسهیلگری  در رفع مشکلات و موانع بر سر راه واحد‌های تولیدی صنعتی و فعالان اقتصادی در بخش خصوصی از مهم‌ترین اهداف این اورژانس می‌باشد گفت: در طی مدت کوتاهی که از راه اندازی این اورژانس می‌گذرد بالغ بر ۱۱۵ پرونده مشکلات اقتصادی  از طرف فعالان اقتصادی استان دریافت شده است که با تلاش‌های همه جانبه و ارتباطات بین اتاق بازرگانی و اورژانس با دستگاه‌های دولتی، ۳۲ پرونده از طرف دستگاه‌های مربوطه با سرعت بخشیدن به کار رسیدگی به آن‌ها مشکلاتشان مرتفع شده و این تعداد پرونده مختومه شده است.

جبلی افزود: از تعداد پرونده‌هایی که باقی مانده اند برخی نیاز به رسیدگی در سطح ملی دارند که در استان رفع و رجوع نمی‌شوند و در صدد رسیدگی به آن‌ها نیز می‌باشیم و برخی نیز در دست رسیدگی هستند.

جبلی در ادامه گفت: قطعی چند ساعته برق و آب در این واحد‌ها ، بیشتر واحد‌های صنعتی  را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.