مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تعاونگران فارس تنها ۴ روز برای ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سهراب مختاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: ۱۸ تیرماه امسال آخرین مهلت بروزرسانی اطلاعات شرکت‌های تعاونی در سامانه جامع تعاون با هدف شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۰ است و تنها ۴ روز تا زمان اتمام این مهلت فرصت باقی است.

او ادامه داد: از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ تیرماه امکان بررسی و رد یا تایید اطلاعات پرونده‌های تعاونگران از طریق سامانه جامع توسط مدیر امور تعاون، رییس اداره ترویج، آموزش، تحقیقات و توسعه تعاونی‌ها و رییس اداره نظارت بر تعاونی‌ها اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس به عنوان دبیران استانی جشنواره میسر خواهد بود و پس از آن گزارش‌گیری‌های سامانه برای معرفی تعاونی‌های برتر استانی (کسب کنندگان بالاترین امتیاز در هر گرایش) انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: شرکت‌های تعاونی که قصد دارند در جشنواره تعاونی‌های برتر شرکت کنند، زمان به روز رسانی اطلاعات برای آن‌ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون تا تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ امکان پذیر است.

مختاری با بیان اینکه پرسشنامه اختصاصی تعاونی‌های برتر نیز برای تعاونی‌ها باز شده و قابل تکمیل کردن است، اظهار داشت: پیش شرط حضور در لیست تعاونی‌های برتر استانی کسب ۶۵ درصد امتیاز و برای تعاونی‌های برتر ملی ۸۵ درصد امتیاز است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه افزود: تعاونگرانی که قصد رقابت در جشنواره تعاونی‌های برتر را دارند نخست وارد "سامانه جامع هوشمند بخش تعاون" و در ادامه وارد قست "رتبه بندی" شده و با انتخاب گزینه "اطلاعات رتبه بندی" وضعیت رتبه تعاونی را در شاخص‌های کمی مشاهده کنند.

او با اشاره به اینکه تعاونگران باید توجه داشته باشند که رتبه براساس اطلاعات تعاونی که براساس خوداظهاری مالی، مدیریت جلسات، مدیریت مجوزها، شاغلین تعاونی، مدیریت اعضاء، مدیریت صادرات و واردات، شکایت ها، مدیریت نام تجاری و براساس فرمول و وزن بندی مشخص محاسبه خواهد شد، تصریح کرد: تکمیل اطلاعات تعاونی‌ها در بخش‌های ذکر شده در ارتقاء رتبه تعاونی‌ها تاثیرگذار است.

مختاری بیان کرد: تعاونگران استان فارس می‌توانند تا تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ با تکمیل اطلاعات در سامانه مذکور و همچنین تکمیل "فرم پرسشنامه جشنواره تعاونی‌های برتر" در "قسمت رتبه بندی" امکان حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۰ را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.